Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την βελτίωση της περιήγησης. Η επιχείρηση συμμορφώνεται με το GDPR. Ενημερωθείτε για την πολιτική απορρήτου.

Menu
Πως να περάσουμε ξέγνοιαστα & ευχάριστα τις γιορτές των Χριστουγέννων από την Κοσκερίδου Αγγελική

Πως να περάσουμε ξέγνοιαστα & ε…

Οι γιορτές των Χριστουγέν...

Tourism Awards - Βραβείο Καινοτομίας στον Ιαματικό Τουρισμό για την ΟΛΟΝ

Tourism Awards - Βραβείο Καινοτομία…

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ   &nbs...

Σεμινάριο Μεθόδου Infotherapy στο Βόλο 6-8/10

Σεμινάριο Μεθόδου Infotherapy στο Β…

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ   ΣΕΜΙΝΑΡ...

Το μυστικό για να αποκτήσεις την τέλεια σχέση με το σύντροφό σου!

Το μυστικό για να αποκτήσεις την τέ…

Γράφει η Αγγελική Νιάρχου...

Κατάθλιψη - Νόσος ή Ψυχική Διάθεση; | Δρ Αγγελική Νιάρχου

Κατάθλιψη - Νόσος ή Ψυχική Διάθεση;…

Γράφει η Αγγελική Νιάρχου...

Έρωτας vs Αγάπη - Όλη η πραγματικότητα γύρω από το θέμα "Είμαι/Δεν Είμαι Ερωτεμένος" | Δρ Αγγελική Νιάρχου

Έρωτας vs Αγάπη - Όλη η πραγματικότ…

Αγάπη εναντίον Έρωτα και ...

Ψυχικός πόνος, μοναξιά & ανθρώπινες σχέσεις | Δρ Αγγελική Νιάρχου

Ψυχικός πόνος, μοναξιά & ανθρώπ…

Γιατί τόσος πόνος; Γιατί ...

19η Νοεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα κατά της παιδικής κακοποίησης- Εκατοντάδες τα περιστατικά βίας στην Ελλάδα

19η Νοεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα κατά…

Η 19η Νοεμβρίου έχει καθι...

Children Inherit Intelligence From THIS Parent!

Children Inherit Intelligence From …

Most of us generally assu...

«Ο θάνατος της ομιλίας»: Μια υπέροχη animation ταινία για την επικοινωνία (Βίντεο)

«Ο θάνατος της ομιλίας»: Μια υπέροχ…

Μια μικρού μήκους animati...

Prev Next

ΒΙΤΑΜΙΝΙ Β - Η ΒΙΤΑΜΙΝΗ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ

ΒΙΤΑΜΙΝΙ Β - Η ΒΙΤΑΜΙΝΗ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ

Βιταμίνη Β
Όλες οι βιταμίνες που ανήκουν στη Βιταμίνη Β και το φολικό οξύ μπορεί να επηρεάσουν τη λειτουργία του εγκεφάλου, την οξυδέρκεια, τη διάθεση μας, αλλά και τα επίπεδα της ψυχολογικής ευτυχίας που μπορεί να νιώθουμε. Έρευνες έχουν δείξει ότι η βιταμίνες Β6 και Β12 είναι απαραίτητης για την ενεργητικότητα μας αλλά και την ισορροπία του νευρικού συστήματος! Κάποιες άλλες έρευνες έχουν συνδέσει την εμφάνιστη της νόσου Αλτσχάιμερ με τα χαμηλά επίπεδα βιταμίνης Β12 στους ασθενείς. Η έλλειψη βιταμίνης Β στον οργανισμό έχει επίσης συνδεθεί με ψυχιατρικές παθήσεις και κατάθλιψη.

Καλές πηγές βιταμίνες Β: λαχανικά, μπανάνα, πατάτες, κοτόπουλο, κρόκος αυγού, καρύδια, σαρδέλα

Όπως εξηγεί και η Dr Shari Lieberman στο βιβλίο της "Real Vitamin and Mineral Book" η κατάλληλη ποσότητα βιταμίνες Β είναι 25mg μέχρι 300mg την ημέρα. Όπως σημειώνει όμως άνθρωποι που εργάζονται σε στρεσογόνα περιβάλλοντα μπορεί να είναι ωφέλιμο να προσλαμβάνουν μέχρι και 1000mg την ημέρα (ακόμα και σε μορφή δισκίου από τα φαρμακεία).

Πηγή Άρθρου: shape.gr

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

επιστροφή στην κορυφή

badge-hot

Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo. Curabitur blandit tempus porttitor. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna. Aenean eu leo quam.

badge-top

Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo. Curabitur blandit tempus porttitor. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna. Aenean eu leo quam.

Ψυχολογία

Εναλακτικές Θεραπείες

bansm

Βοτανοθεραπεία